Sneakerstad gaat heel ver met u mee. Het kan voorkomen dat u een bepaalde schoen elders niet meer kan verkrijgen. Wij zullen dan ons uiterste best doen dit te realiseren op wereldniveau met al ons aangesloten partners. Het kan namelijk voorkomen dat een retailer of magazijn houder van de merkhouder deze nog heeft liggen. Mocht dit het geval zijn wij dit naar voren halen en deze zullen leveren.

Indien u een te kleine/grote maat heeft besteld u dit natuurlijk geheel kostenloos kunt ruilen. U kunt dit mailen naar [email protected] waarna onze medewerkers u zo goed mogelijk van dienst willen staan dit vlekkeloos met u af te handelen.

Doorgaands word er tussen 2 t/m 22 werkdagen geleverd vaak vind u de levertijd voor het gestelde product op de productpagina. Mocht u hier nog onzekerheden over hebben u ons natuurlijk altijd een mail kan sturen waarna wij u graag helpen.

U kunt de betaling afdoen t.a.v. Sneakerstad BV op het rekening nummer NL80INGB.000.832.7970 vergeet niet u factuurnummer bij de omschrijving te vermelden.

* Voor betalingen vanaf het buitenland BIC/SWIFT: INGBNL2A

Op dit moment hebben wij geen fysieke winkel waar de schoenen gepast kunnen worden, wel kunt u de schoenen afhalen op afspraak bij het door ons toegewezen afhaal loket.

Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

U wilt iemand op de juiste manier verassen. Met een cadeaukaart geef je iemand een persoonlijk cadeau waar hij of zij zelf invulling aan kan geven. Cadeaukaarten zijn daarom de perfecte verrassing voor zowel vrienden, familieleden als (zakelijke) kennissen. Ongeacht je budget of voorkeur.

Bij Sneakerstad kun je zelf invullen wat de waarde mag zijn van de cadeaubon en dit kan middels de volgende link:

Klik hier

De aanbiedingen op de website zijn van tijdelijke aard u zult ook zien dat sommige prijzen in de loop van de tijd zullen stagneren.

Wel zal Sneakerstad de laagste prijs garantie aan blijven houden. Waar als bijkomende actie de prijs elders lager te vinden is u van de aangetoonde prijs bij Sneakerstad nogmaals 20% korting krijgt en Sneakerstad de product prijs op de website direct zal wijzigen.

Als consument heeft u recht op wettelijke garantie in het land waarin u woont. Deze hebben geen invloed op uw wettelijke garantierechten. Als een van de regels in de in uw nadeel afwijkt van de garantierechten, dan geldt de desbetreffende regel niet, maar geldt in plaats daarvan de wet in het land waarin u woont.

Uit hoofde van de wettelijke garantie mag u (een) product(en) verwachten dat/die:

  1. vrij is/zijn van gebreken op het moment van aflevering;
  2. voldoet/voldoen aan hetgeen is overeengekomen, hetgeen vermeld staat in ons aanbod; en
  3. de eigenschappen bezit(ten) die noodzakelijk zijn voor normaal gebruik van het/de product(en).

Als onverhoopt (een) door ons geleverd product(en) desalniettemin een gebrek vertoont/vertonen of op een andere wijze niet voldoet/voldoen aan de wettelijke garantie, dan verzoeken wij u vriendelijk dit zo spoedig mogelijk te laten weten aan onze klantenservice.

Om ons een betere kans te geven problemen op te lossen, vragen wij u:

  1. duidelijk aan te geven wat er niet goed is aan het/de product(en); en
  2. verschillende foto’s van het/de product(en) bij te voegen waaruit het defect en de algehele staat van het/de product(en) blijken.

Wij zullen daarna het/de product(en) beoordelen en u informeren over de vervolgstappen. In geval van een gefundeerde claim onder de garantie, zullen wij u de aankoopprijs terugbetalen.

U krijgt geen bon van uw bestelling bij levering dit omdat Sneakerstad zoveel mogelijk in het kader van het milieubewustzijn probeert te opereren. Wel krijgt u een online factuur waar tevens te zien is in uw account en mail.

*Mocht u alsnog een bon willen wij u die per post toe sturen*

​Heb je een klacht?
We raden je aan om geschillen eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar onze geschillen commissie te [email protected]

Op moment kan er niet achteraf betaald worden. Wel kunt u na uw bestelling online gedaan te hebben het afhalen op locatie aan de Reulver 100 in Enschede.